רוצה לראות עוד אירועים כאלה השבוע?
הצטרף לקבוצת וואטסאפ לפי אזור ←נשימה, תנועה, יצירה, צלילים ומפגש אנושי.
צביה כסה
מרים סולומון
טל פני גילמפגש של כמה שעות בטבע שמשלב יוגה ותנועה, תרגולי נשימה ודמיון מודרך, הקשבה לצלילים מרפאים וציור חווייתי. יש גם מעגלי פתיחה וסיום ושיח קבוצתי.

מטפלת גוף, נפש ותודעה, מלווה אנשים במסע לחיבור וריפוי פנימי. מאמינה בכוחה של עצירה, הקשבה וחיבור לעצמנו מתוך רכות וחמלה. מתוך הרצון ליצור מרחב של נשימה, שמחה וחיבור נולד הריטריט — מקום שבו אפשר להרפות, להיזכר בעצמנו ובשמחה הטבעית שכבר קיימת בתוכנו.,

מרים היא יועצת תזונה לפי הרפואות המסורתיות ומורה ליוגה, המשלבת בין תנועה, נשימה, תזונה וחיבור רגשי־פנימי. במרחבים שהיא יוצרת חשוב לה להביא רכות, הקשבה, חופש וביטוי אישי, מתוך אמונה ששמחה וריפוי מתחילים בחיבור אמיתי לעצמנו.,

אמנית רב תחומית. יוצרת סדנאות פסיפס וציור חוויתי. עבורי יצירה וצבע הם כלי להקשבה, ביטוי, וחיבור ישיר לשמחה ולחיים. לנשימה, ושקט - (כשלפעמים בחוץ סוער), מקום להכניס תנועה, ולשחרר דברים לא נחוצים... מקום לראות את הדברים בפרספקטיבה של יופי.
יכול להתאים לעוד אנשים?
שתפו